Atsiliepimai
Aprašymas
Valentyno Odnoviuno „Surveillance" projektas jau spėjo pritraukti tarptautinį dėmesį:
Fotografijos akcentuoja santykio tarp vaizdo ir jo suvokimo svarbą labiau nei paties vaizdo atpažinimą. Šie meno kūriniai kaip raštai ar pėdsakai atskleidžia ne tik žmogaus suvokimo ribas, bet ir ribą, kur žmogaus veiksmų pasekmės susiduria su priežastingumu.
Knygoje užfiksuotos buvusių politinių kalėjimų durų į pasivaikščiojimo kiemelius stebėjimo akutės, per kurias kalėjimo prižiūrėtojai sekdavo politinius kalinius Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Ukrainoje, Lenkijoje ir Vokietijoje. Tas pačias vietas panašiems tikslams naudojo skirtingos represinės sistemos.
Anksčiau kontrolės tikslais, jie buvo izoliuoti specialiose vietose ir/arba jiems buvo taikomi skirtingi stebėjimo metodai. Šiais laikais stebėjimas įgauna naujas (skaitmenines) formas, tačiau pagrindinė esmė išlieka ta pati – visiška visuomenės fizinė ir proto kontrolė.
„Valentyn Odnoviun's photographs, at first glance very poetic, almost lunar, reveal a completely different truth: they are close-up views of prison cells' peepholes. Most of them located in the Baltic States, Poland, Ukraine and Germany, have all served, at one time or another, as places of repression for the KGB and the Stasi in particular. For nearly two years, the Ukrainian photographer based in Lithuania visited these sites of memory to enrich a corpus composed to date of some forty images. By abandoning a documentary vocabulary for telling, on the contrary, History through photographs of a neat aestheticism, the artist triggers a visual experience for the spectator that is close to meditation. Silent, these images speak both of the isolation of incarceration and the metaphysical escape of men deprived of their freedom. These places of repression, under his lens which retains only the threshold between the outside and the inside, become planets with an impalpable surface, oscillating between transparency, translucency and opacity to express all the complexity of the Soviet bloc's political surveillance in its darkest hours." – Lydia Dorner, Musée de l'Elysée, Lausanne. (The text was created for submission for Photolux Award 2019, Lucca, Italy)
Knyga įrišta kietu viršeliu aptrauktu juoda drobe su įspaustu pavadinimu (kongrevu).
EXTRA 10 % nuolaida su kodu: EXTRA10
Akcija baigiasi už 3d.09:25:19
Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.
Valentyno Odnoviuno „Surveillance" projektas jau spėjo pritraukti tarptautinį dėmesį:
Fotografijos akcentuoja santykio tarp vaizdo ir jo suvokimo svarbą labiau nei paties vaizdo atpažinimą. Šie meno kūriniai kaip raštai ar pėdsakai atskleidžia ne tik žmogaus suvokimo ribas, bet ir ribą, kur žmogaus veiksmų pasekmės susiduria su priežastingumu.
Knygoje užfiksuotos buvusių politinių kalėjimų durų į pasivaikščiojimo kiemelius stebėjimo akutės, per kurias kalėjimo prižiūrėtojai sekdavo politinius kalinius Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Ukrainoje, Lenkijoje ir Vokietijoje. Tas pačias vietas panašiems tikslams naudojo skirtingos represinės sistemos.
Anksčiau kontrolės tikslais, jie buvo izoliuoti specialiose vietose ir/arba jiems buvo taikomi skirtingi stebėjimo metodai. Šiais laikais stebėjimas įgauna naujas (skaitmenines) formas, tačiau pagrindinė esmė išlieka ta pati – visiška visuomenės fizinė ir proto kontrolė.
„Valentyn Odnoviun's photographs, at first glance very poetic, almost lunar, reveal a completely different truth: they are close-up views of prison cells' peepholes. Most of them located in the Baltic States, Poland, Ukraine and Germany, have all served, at one time or another, as places of repression for the KGB and the Stasi in particular. For nearly two years, the Ukrainian photographer based in Lithuania visited these sites of memory to enrich a corpus composed to date of some forty images. By abandoning a documentary vocabulary for telling, on the contrary, History through photographs of a neat aestheticism, the artist triggers a visual experience for the spectator that is close to meditation. Silent, these images speak both of the isolation of incarceration and the metaphysical escape of men deprived of their freedom. These places of repression, under his lens which retains only the threshold between the outside and the inside, become planets with an impalpable surface, oscillating between transparency, translucency and opacity to express all the complexity of the Soviet bloc's political surveillance in its darkest hours." – Lydia Dorner, Musée de l'Elysée, Lausanne. (The text was created for submission for Photolux Award 2019, Lucca, Italy)
Knyga įrišta kietu viršeliu aptrauktu juoda drobe su įspaustu pavadinimu (kongrevu).
Atsiliepimai